piątek, 1 marca 2013

Sałatka z brokuła w dwóch odsłonach

Uwielbiam brokuły. W każdej postaci!
Gotowane, surowe, w zupie, w sałatce, w zapiekance, wśród warzyw z patelni...
A to jedne z moich ulubionych wersji. Przepis na zupę można znaleźć tutaj.


Składniki:
brokuł
marchewka

Brokuła ugotowałem. Podzieliłem go na części i wymieszałem ze startą marchewką.
Dodałem sos czosnkowy i zjadłem z grzankami.


Składniki:
brokuł
puszka kukurydzy
4 jajka (w wersji wegańskiej można pominąć)
słonecznik podprażony na suchej patelni

Brokuła ugotowałem. Podzieliłem na mniejsze części.
Dodałem kukurydzę i ugotowane na twardo i pokrojone jajka.
Podałem na stół osobno sałatkę, sos oraz słonecznik.
Każdy nakładał sobie brokuły, polewał sosem i posypywał słonecznikiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...