niedziela, 3 marca 2013

Burgery jaglano-owsiane

W poprzednim poście były bułeczki do hamburgerów.
Syte, bardzo syte! Do środka włożyłem pyszne burgery i dodatki.
Pekińska, papryka, ogórek, musztarda, ketchup, marchewka starta.


Składniki:
250 g płatków owsianych górskich
pół szklanki kaszy jaglanej
bulion
2 cebule
2 ząbki czosnku
marchew
oliwa
mąka kukurydziana
bułka tarta
sól
pieprz

Kaszę ugotowałem w jednej szklance wody.
Płatki zalałem bulionem tak, by je przykryć. Zakryłem pokrywką.
Jedną cebulę usmażyłem.
Surową cebulę, płatki, czosnek i marchew zmiksowałem.
Wymieszałem z kaszą i cebulą usmażoną.
Panierowałem płaskie kotlety w mieszance mąki i bułki tartej.
Smażyłem na rozgrzanej oliwie na złoty kolor.


Kotlety należy robić dość płaskie, bo inaczej będą w środku niesmaczne, mokre.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...