środa, 6 marca 2013

Pomidorowy gulasz z czerwoną fasolką

Gulasz wcale nie musi być z mięsem, aby był smaczny.
Dla mnie dwie najważniejsze rzeczy w nim to fasolka czerwona oraz pomidory.
Prosto, po wegańsku, kolorowo!


Składniki:
puszka czerwonej fasoli lub 1 i 1/2 szklanki ugotowanej
papryka czerwona lub żółta
cebula
pomidory w puszce lub 3 świeże
oliwa
pieprz
sól
natka pietruszki
pół łyżeczki pieprzu Cayenne

Paprykę pokroiłem w paski i poddusiłem z cebulką pokrojoną w drobną kostkę.
Dodałem pomidory obrane i pokrojone lub z puszki.
Następnie przyprawiłem, wrzuciłem fasolkę oraz natkę i dusiłem 30 minut.


Podałem z kaszą gryczaną.
Można także spróbować z plackami ziemniaczanymi, ale nie każdy lubi.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...