niedziela, 17 marca 2013

Bananowe muffinki z czekoladą i orzechami

Po ostatniej serii babeczek na Dzień Kobiet zachciało mi się czegoś nowego.
Muffinki, które byłyby o posmaku owoców, z kawałkami czekolady.
A do tego orzechy! Nie gadać, tylko brać się do pieczenia!


Składniki:
3 banany
125 ml oleju
2 łyżki mąki kukurydzianej rozrobionej z 2 łyżkami wody
250 g mąki pszennej
100 g cukru
2 płaskie łyżeczki sody
50 g czekolady gorzkiej
duża garść orzechów włoskich

Rozgniotłem banany i wymieszałem z olejem i mąką kukurydzianą.
Połączyłem masę z mąką pszenną, cukrem i sodą.
Gdy składniki się zmieszały, wsypałem pokrojoną czekoladę i pokruszone orzechy.
Pomerdałem kilka razy łyżką i nakładałem do foremek.

Piekłem przez 15 minut na termoobiegu w temperaturze 180 stopni Celsjusza.
Na pieczeniu góra dół odpowiednio 200 stopni Celsjusza i 20 minut.





Babki i babeczki

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...