niedziela, 17 marca 2013

Łazanki z kapustą i pieczarkami

Miałem farsz po krokietach i pierwsze co mi przyszło na myśl...
Łazanki! Tak dawno ich nie było. A przecież to tak prosta i smaczna potrawa.
No to do dzieła!


Składniki:
małe opakowanie makaronu łazanki
250 g kapusty kiszonej
150 g pieczarek
pół cebuli
liść laurowy
ziele angielskie
łyżka majeranku
sól
pieprz
oliwa

Kapustę ugotowałem z zielem i liściem do miękkości.
Odcedziłem, ostudziłem, odcisnąłem z nadmiaru wody i drobniutko pokroiłem.

Podsmażyłem pokrojoną w kostkę cebulkę oraz starte pieczarki.
Odparowałem nadmiar wody.
Dodałem kapustę.
Wymieszałem całość z majerankiem i łyżką oliwy.
Doprawiłem solą i pieprzem do smaku.
Zmieszałem z ugotowanym makaronem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...