niedziela, 17 marca 2013

Chrupiące krakersy

W zamierzeniu miała wyjść maca...
A zamiast podpłomyka otrzymałem krakersiki.
Z dodatkiem przypraw, które lubimy są naprawdę obłędne!


Składniki:
szklanka mąki pszennej
szklanka mąki żytniej
1/2 szklanki oliwy
1/2 łyżeczki soli
4 łyżki przypraw (ja użyłem do połowy ciasta zioła prowansalskie,
a do drugiej połowy paprykę słodką)

Wszystkie składniki dokładnie wyrobiłem z 1/2 szklanki zimnej wody.
Wałkowałem na grubość mniej niż pół centymetra.
Pokroiłem na prostokąciki i nakłułem widelcem.
Piekłem na termoobiegu w temperaturze 180 stopni Celsjusza przez 12 minut z jednej i 12 minut z drugiej strony.

Idealnie chrupiące są kilka godzin po upieczeniu.
Można je przechowywać ponad tydzień w szczelnym zamknięciu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...