czwartek, 6 czerwca 2013

Ziemniaczane krokieciki

Dawno mnie tutaj nie było...
Nie wiem, czy nadrobię przepisami, których się nazbierało!
Zdjęcia na razie nie posiadam, dodaję sam przepis.



Składniki:
1 kg ugotowanych niesolonych ziemniaków
2 jajka lub 2 łyżki mąki kukurydzianej
5 łyżek mąki ziemniaczanej
cebula
pół pęczka natki pietruszki
pół pęczka koperku
pieprz
pół łyżeczki soli
bułak do obtaczania
olej do smażenia

Ziemniaki zmieliłem razem ze wszystkimi przyprawami, cebulą,
mąką kukurydzianą (lub jajkami) i mąką ziemniaczaną.

Mokrymi rękami formowałem masę na kształt kiełbasek i spłaszczałem, obtaczając w bułce.
Smażyłem na złoty kolor z dwóch stron.

Chrupiące!
Po usmażeniu należy osączyć krokieciki na papierowym ręczniku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...