środa, 2 października 2013

Kawowe gofry

Teraz czas ba kolejne gofry.
Na gofry przepisów wszędzie pełno...
Ale te są chrupiące i... kawowe!



Składniki:
250 g mąki
300 ml napoju roślinnego
3 jajka lub duży banan
3 czubate łyżeczki mielonej kawy
2 łyżki cukru trzcinowego
ziarna z połowy laski wanilii
1 łyżeczka proszku do pieczenia
2 łyżki oleju
szczypta soli

Wszystkie składniki zmiksowałem (używając bananów).
Jeśli używam jajek, to miksuję wszystko z żółtkami, a pod koniec dodaję pianę z białek.
Piekłem w gofrownicy do zrumienienia.

I na koniec zajadałem się goframi z dżemem!
Kawowe i chrupiące!

7 komentarzy:

  1. Genialne,jako kawowy maniak z pewnością zrobię i podlinkuję,że przepis jest z Twojego blogu,ciekawi mnie tylko czym jest "napój roślinny",czy można go olejem zastąpić? Pozdrawiam ciepło. (nogawkuchni.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinię! A co do napoju roślinnego, to można go zastąpić jakimkolwiek mlekiem bądź maślanką :)

      Usuń
  2. *z Twojego bloga,wstawiło mi się u zamiast a :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbowałabym ich z chęcią. Jestem otwarta na wegańskie przepisy, zwłaszcza te łączące banana i kawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To do dzieła, mikser w dłoń! :)
      To miłe, bo niewiele osób jest otwartych na eksperymentowanie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...